اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۰۷

از بازیکنانم که در لحظات سخت تسلیم نشدند، راضی هستم

از بازیکنانم که در لحظات سخت تسلیم نشدند، راضی هستم
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: کاله تیم خوب و با انگیزه ای است، از تیم خودم راضی هستم که در لحظات سخت این بازی تسلیم نشدند، به خصوص در ست سوم که چند امتیاز عقب افتاده بودیم اما توانستیم به پیروزی برسیم.
۱۹:۴۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

پیمان اکبری که در مسابقه با کاله از حضور روی نیمکت تیمش محروم بود، پس از پایان این بازی اظهار داشت: کاله تیم خوب و با انگیزه ای است. از تیم خودم راضی هستم که در لحظات سخت این بازی تسلیم نشدند، به خصوص در ست سوم که چند امتیاز عقب افتاده بودیم اما توانستیم به پیروزی برسیم.
وی درباره نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: چند نفر از بازیکنان ما باید برای گرفتن ویزای آمریکا در لیگ جهانی آینده، به امارات سفر کنند که همین مسئله باعث ایجاد وقفه در کار ما می شود. چند روز به بازیکنان خود استراحت می دهیم و سپس تمرینات را شروع می کنیم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.
اکبری درباره تاثیر غیبت سعید معروف در مسابقه با کاله گفت: در این مسابقه مجبور بودیم به طور کامل از پاسور دوم خود استفاده کنیم و به همین دلیل امکان تعویض را نداشتیم. البته از عملکرد پرویز پزشکی در این بازی راضی هستم اما اگر سعید معروف در زمین حضور داشت شرایط بهتری پیدا می کردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین